دردونه ی من ایلیادردونه ی من ایلیا، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

عشق مامانش، دردونه ی باباش، فندوق کوچک جون

سونوگرافی

1393/9/17 16:55
نویسنده : پانیذ
447 بازدید
اشتراک گذاری

اول سلام به همه ی دوستان آینده

و بعد سلام به تو عزیزم
روز جمعه برای سونوگرافی چکاپ رفتم که دکتر وسط سونوگرافی واژینالی گفت یک ساک بارداری خیلی خیلی کوچیک می بینم. اما درست قابل تشخیص نیست و باید یک هفته ی دیگه صبر کنی. 
من و بابایی هم کلی خوشحال شدیم که تو بالاخره اومدی تو دل مامان. اون قدر خوشحال بودیم که کلی گفتیم و خندیدیم و باهات صحبت کردیم. 

 

 

اما مامانی روز یکشنبه با کلی کمر درد و دل درد متوجه شد که خانم دکتر سونوگرافی اشتباه متوجه شده و خبری از تو عزیزم نیست. 
اما اشکالی نداره . بالاخره هروقتی که خدا صلاح بدونه و ما لایق خلق و حضور تو عزیزم باشیم ، این اتفاق می افته. آرامجشنبوس

 

پسندها (4)

نظرات (2)

کوثر
8 دی 93 20:47
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
نوشین
19 دی 93 10:38
سلام ممنونم انشاا... هر وقت صلاحه بیاد و سه نفره بشید عزیزم تو رو خدا ببخش که دیر اومدم بیمارستان بستری بودم