دردونه ی من ایلیادردونه ی من ایلیا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

عشق مامانش، دردونه ی باباش، فندوق کوچک جون

هفته ی بیست و پنجم تو دلی بودن عشقم

1394/3/4 20:11
نویسنده : پانیذ
698 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم
نفسم 
سنجاقکم
پنبه ی من سلام
دوستان مهربونم سلام
من و پسر گلم تو هفته ی بیست و پنجم هستیم و شکر خدا حال پسرم خوبه.
این روزا خیلی بی تاب دیدارشم و مدام لحظه ی اومدنش رو تصور می کنم. لحظه ی دیدن روی ماهش. همش یاد دست و پای کوشولوش توی سونوگرافی می افتم و قربون صدقه ی گل پسرم می رم.
خب براتون بگم که پسر ناقلای ما خیلی پدرسوخته تشریف دارن. چون از صبح تا شب در حال شیطونی و قل خوردنه. اما به محض این که بابا حامدش میاد و دست می ذاره روی شکمم آؤوم می شه و هرچی اصرارش می کنیم دیگه تکون نمی خوره که نمی خوره...
منم که همچنان با گلو درد دست و پنجه نرم می کنم و انگار همیشه دست یکی تو گلومه و خرخرم رو نگه داشته. ان شاالله هفته ی دیگه وقت دکتر دارم و بعد از دکتر خودم می رم پیش دکتر گوش و حلق و بینی. خدا رو شکر می کنم هر روزی که به سلامت می گذره و ما به دیدن این وروجک نزدیک تر می شیم. دیگه کم کم داریم می ریم توی ماه هفت و این خیلی خوبه. برای همه گی دوستان گلم آرزوی روزای شاد و سلامت رو دارم. 

پسندها (6)

نظرات (6)

الــنـــازجوون
4 خرداد 94 20:34
وااااااااااااااااااای دوست گلم فدای گل پسملیت که هم دوره ان با نی نی های من....ایشالا همه مامانا و نی نی ها صحیح و سالم راحت شن از این دوره ی سخت اما شیرین
پانیذ
پاسخ
عزیزم امیدوارم همین جور باشه و دوقلو های خوشگلمون رو تپل و مپل و سالم ببینیم. بوس
mamani
4 خرداد 94 23:31
سلام پانیذ عزیز من هم با گلوم دست و پنجه نرم می کنم شاید بیشتر از یکماه شده. تنها چیزی که بهترم کرد نمیگم خوبم کرد فقط یه قرص ضد حساسیت بود که دکترم داد. میگن یکی از حساسیت های فصلی بارداریه. خدا رو شکر که همه چی خوبه امیدوارم زودتر هم بهتر بشی.
پانیذ
پاسخ
دکتر من که گفت برو پیش متخصص گوش و حلق و بینی. امیدوارم اون دکتر بهم یه چیزی بده که بهتر بشم. مرسی عزیز دلم
مامان مرسانا
9 خرداد 94 13:42
ای جان خدا رو شکر چیز زیادی نمونده ایشالا بقیه رو هم به خیر وخوشی بگذرونی گلم
پانیذ
پاسخ
متشکرم مامان مرسانا جون امیدوارم
مامان الهام
10 خرداد 94 21:25
واي عزيزم منم وقتي لحظه ديدارو تصور ميكنم دلم ضعف ميره...ايشالله كه زودتر خوب شي و از بارداريت لذت ببري
پانیذ
پاسخ
عزیزم متشکرم. همچنین برای تو .
مامانی سارا و بابا جون رضا
12 خرداد 94 19:25
وایییی این دخترناز منم همینه.شیطونیاش ماله منه.باباش که میاد طرفش ارومه ارومه.فقط گاهی به قول باباییش خودشو لوس میکنه و یه قری برا باباش میده. واسه گلودرد.من هم دقیقا همین مشکلو داشتم.دیگه کلافه شدم.رفتم متخصص گوش و حلق و بینی بهم دارو داد.داروی معمولی .ولی تاکید داشت دوره درمانمو ول نکنم.و خداروشکر خوب خوب شدم.
پانیذ
پاسخ
الهی! امیدوارم خدا حفظش کنه براتون عزیزم منم رفتم متخصص گوش و حلق و بینی و فقط بهم دیفن هیدرامین داده که قرقره کنم. چه دارویی به شما داده؟
مامان رعنا
16 خرداد 94 13:34
پسرا معمولا شیطونن همین شیطونیاشونوکه خیلی تو دل بروشون کرده ایشالله همیشه زنده باشه
پانیذ
پاسخ
نمی دونم. شاید