دردونه ی من ایلیادردونه ی من ایلیا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

عشق مامانش، دردونه ی باباش، فندوق کوچک جون

قلب سالم تو عزیزم

1393/11/14 14:25
نویسنده : پانیذ
825 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره روز موعود رسید.
روز یکشنبه 12 بهمن 93 رفتم پیش دکتر عمادی و همون جا برام سونو انجام داد و فهمیدیم که تو عزیز دلم صحیح و سالمی و ضربان قلبت هم عالیه. و توی صفحه ی سونو دیدیم که در کیسه ی آب مدام از این طرف به اون طرف می پریدی و بازی می کردی. دردانه ام اگرچه این روز ها بسیار بسیار برایم سخت ممی گذرد. اگر چه دوران حاملگی ام سخت و پر فشار است. اگرچه شب ها خواب ندارم و ویار ها سر به آسمان گذاشته اند. اما همه ی این ها فدای یک تار موی تو عزیزم. سلامت تو برایم مهم ترین است. در فرصت های بعدی بیشتر برایت می نویسم عزیزکم. 

پی نوشت: دوستان خوب بهتون سر می زنم و پیگیر تک تک لحظه هاتون هستم. 

پی نوشت : هنوز هم در انتخاب دکتر مرددم. دکتر عمادی رو که یکی از دوستانم معرفی کرد دوست داشتم. دکتر بسیار خوبی بودند. اما متاسفانه بیمارستان خوبی نیستند. و بیمارستان هایی که هستند چندان جالب نیست. اگر کسی پیشنهاد بهتری دارد   (پیشنهاد بهتر یعنی دکتری که در بیمارستان های خوب باشد و پولکی نباشد و خوشرو و با حوصله و با تجربه هم باشد)  حتما بهم معرفی کنید. ممنون همه گی.

پسندها (4)

نظرات (4)

mamani
14 بهمن 93 18:33
خدا رو شکر ایشالا حال خودت هم خوب میشه نگران نباش .
پانیذ
پاسخ
ممنونتم عزیزم
رومینا
14 بهمن 93 21:12
پانیذ من نمیدونم کدوم شهر هستی ولی اگه تهرانی دکتر مظاهری عالیه و تو بهترین بیمارستانها دی لاله ..... هست .
پانیذ
پاسخ
رومینای عزیز آدرس و شماره تلفنش رو اگر داری بهم بده.
مامان رعنا
22 بهمن 93 17:01
خداروشکرکه همه چی خوب بوده پانیذ جون
بابایی
7 اسفند 93 12:33
لطفا سریع تو پست هاتون کپیش کنید.این اسفند در زندگی شما تکرار نخواهد شد برای اینکه اسفند امسال 4تا شنبه ،4تا یکشنبه ،4تا دوشنبه ،4تا سه شنبه ،4تا چارشنبه،4تا پنجشنبه و 4تا جمعه داره که این اتفاق هر 823سال یکبار اتفاق میفته.این اتفاق به کیف پول معروفه پس این متنو برای حداقل 5نفر یا 5گروه بفرست تا در عرض 4روز پول بیاد دستت .این متن بر اساس افسانه فنگ شو هست که در عرض 11دقیقه پس از خوندن باید فرستاده بشه . قابل توجه دوستانی که کنجکاون میتونن توی اینترنت سرچ کنن😧😶